Wskazówki dotyczące utrzymania zdrowych nawyków żywieniowych

Udostępnij:

W 2015 roku, Health and Wellness Survey, który ankietował 2,122 dentystów, małżonków i członków rodziny, zgodnie z Center for Professional Success. Badanie ujawniło, że 9,7 procent zostało zdiagnozowanych zaburzeń odżywiania. U 2 procent zdiagnozowano bulimię, u 5,2 procent kompulsywne objadanie się, a u 2,5 procent anoreksję.

Zaburzenia odżywiania wpływają na fizyczny, emocjonalny i duchowy dobrostan danej osoby. Szacuje się, że 20 milionów kobiet i 10 milionów mężczyzn cierpi z powodu poważnych zaburzeń odżywiania w ciągu swojego życia. Według National Health and Nutrition Examination Survey, prawie 70 procent Amerykanów ma nadwagę lub jest otyłych. Jak radzisz sobie ze stresem i nawykami żywieniowymi może mieć wpływ na zdrowe życie, zwłaszcza na zdrowe zarządzanie wagą.

Oto wskazówki dotyczące rozwoju i utrzymania zdrowych nawyków żywieniowych.

Wskazówki obejmują:

  • Zdrowe odżywianie zaczyna się w domu od zbilansowanego śniadania. Akademia Żywienia i Dietetyki zaleca spożywanie śniadania składającego się z pełnego ziarna, chudego białka, owoców i warzyw.
  • Spakuj lunch i bądź przygotowany na to, że będziesz jeść zdrowiej i zaoszczędzisz pieniądze unikając restauracji typu fast food.
  • Jeśli musisz jeść na mieście, zrób wcześniej rozeznanie i znajdź restaurację, która oferuje zdrowe opcje posiłków.
  • Zdrowa przekąska w połowie poranka i po południu to dobra rzecz.
  • Unikaj bezmyślnego jedzenia przy biurku lub między pacjentami.
  • Pamiętaj o kontroli porcji.
  • Czytaj etykiety na produktach spożywczych - etykiety żywieniowe są kluczem do dokonywania mądrzejszych i zdrowszych wyborów żywieniowych.

Możesz również pobrać arkusz zasobów, który omawia różne zaburzenia odżywiania i objawy wraz z informacjami dotyczącymi poszukiwania pomocy.

Kiedy zaczynasz zauważać, że nawyki żywieniowe mają wpływ na twoje życie, szczęście i zdolność koncentracji, ważne jest, abyś porozmawiał z kimś o tym, co przeżywasz.

Socialmedia

Warte uwagi

Zaspokój swój apetyt na słodycze bez...

  Łatwo jest mieć relację "miłość-nienawiść" z cukrem. Kochasz go, oczywiście za smak, ale nienawidzisz go za skutki. Od niezwykle słodkich napojów z kofeiną po słodkie...

Nagłówek html

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer adi ising elit sed diam nonummy nibh euismodti ncidunt utlaoreet dolore magna aliquam er autem vel eum iriure dolor ind .